středa 24. června 2015

Bakalářská a neonová lamka

Ahoj všem!:-)
Jak se máte?:-) Jak už jsem vyhrožovala, rozšiřuju lamku o další - pro mnohé povrchní, ignorováníhodné, nevimjaké - téma: módu. Jak už jsem tuším psala, je součástí života snad všech z nás a v mém případě i částí, která můj život dělá o něco hezší a barevnější:-) Navíc pochopitelně chci, aby bylo jasné, že fitness-nadšenkyně nerovná se mužatka nebo šmudla, no že jo?:-) Rozhodla jsem se začít právě teď, protože včera jsem se konečně stala oficiálně titulovanou. Přece jen jde o velkou změnu, tak když už, tak pořádně:-)



V hlavní roli dnešního outfitu je dlouhá, neonová sukně. Je výrazná, sebevědomá, svá. Loni jsem si na maxisukně ještě netroufla a letos je už zbožňuju. Jsou tak pohodlné a elegantní! Co se barvy týče, vím, že těmhle barvám už tak trochu odzvonilo, ale mně se začaly líbit až teď. A protože neony obecně ještě zvýrazníte, když k nim dáte černou (pokud je naopak chcete potlačit, jsou vhodnější neutrálnější barvy - třeba krémová), chtěla jsem sukni nechat 100% vyniknout a doplnila ji jednoduchým černým topem. No a nesměla chybět má milovaná kabelka a la aktovka:-)





Sukně: H&M
Náhrdelník: e-bay
Tričko: New yorker
Boty: CCC
Kabelka: H&M

Jak se vám sukně líbí? Co byste k ní nosily vy? Mějte krásný den:-)

3 komentáře:

  1. Jé, moc ti to sluší! :)
    Já mám s koleny problémy dlouhodobě, nicméně i přesto s Jillian cvičím a nedá se říct, že by se to výrazně zhoršilo... Asi to není ideální, ale přes bolest nechodím, takže tak :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to gratuluji a moc ti to sluší, ten outfit je povedený a nejvíce se mi líbí ta kabelka, takovou bych potřebovala :). Ta je z letošní kolekce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju:-) Ta kabelka je úžasná...navíc se dá hodit i jako crossbody:-) Je už ale stará minimálně rok a už tak jsem brala poslední...takže těžko říct, jestli se dá ještě sehnat.

      Vymazat