středa 8. července 2015

Salát s rýžovými nudlemi a sezamovým kuřátkem

Abych byla krutě upřímná, saláty nejím. Tedy ne jako hlavní jídlo, pokud si můžu dál půlku kuřete s morkabou, ráda ten salátek na svém talíři (nebo spíš na vedlejším, to kuře se roztahuje, však víte O:-)) uvidím.


Nedávno jsme ale babičce sklidili nádherné, čerstvé salátky (taky máte pečlivou babičku, která starostlivě každodenně opečovává každou rostlinku a pak se jí tam vřítíte jako stádo mamutů, uzmete co unesete a vesele hodujete?:D), které nešlo jenom tak ledabyle narvat k jídlu. Zasloušily si své vlastní sólo. A povím vám, to byla árie.


Jak to dělám já (2 porce):
2 kuřecí prsa
50 gramů rýžových nudlí
4 lžíce/1 balení řeckého jogurtu (vážně tady doporučuju neodtučněný)
2 lžíce sezamového semínka
1 menší salát
zelenina podle chuti: já použila okurku a rajčata
trochu oleje, koření dle chuti

Nejdřív si nachystám kuře - nasolím, okořením a potřu pár kapkama oleje. Posypu jednu stranu semínkama, posypanou stranou položím na plech s pečícím papírem a totéž provedu druhé straně, aby nebyla ukřivděná. Dám péct na nižší teplotu, pozor, ať se semínka nezačnou pálit.
Mezitím si nachystám salát – nudle zaliju vroucí vodou a nechám změknout, bude to trvat jen pár minut. Zeleninu včetně salátu nakrájím na kousky, přhodím změklé nudle, zaliju jogurtem a promíchám. Lepší je salát trochu osolit a přidat nějaké bylinky. Dám ho chladit a až se kuře dodělá, naaranžuju a s výrazem, jaký jsem šéfkuchař servíruju :-)



Tenhle můj recept se - šikula jeden - účastní soutěže o fitness recept měsíce, proto pokud vám podle mě chutná, budu velmi ráda, když si recept uložíte a tím mě podpoříte (nebo i jiného fintess nadšence):-) Hlasovat můžete zde.

Máte svůj oblíbený salát, nejlépe takový, co by se taky dal jíst jako hlavní jídlo? Užívejte léta a nezapomeňte soutěžit.



4 komentáře:

  1. Já bych tedy některé recepty mohla jíst i jako hlavní jídlo a nejvíc miluju caesar salát ❤ a tenhle vypadá božsky, hned si ho ukládám, protože přítel nudle miluje, takže tento musím zkusit :), děkuju za tip, už se nemůžu dočkat, až ochutnám :) potom dám vědět, jaký měl úspěch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Domčo, jsem ráda, že se ti líbí!:-) Určitě dej vědět:-)

      Vymazat
  2. Mňam, tak to vypadá opravdu výborně. Jsi hrozně šikovná, že to takhle hezky poskládáš i na ten talíř, já vždycky když se něco fakt snažím hezky naaranžovat, tak to vypadá pak jako by to dělalo čuně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:-) No u mě to tak dřív taky vypadalo :D Chce to cvik:-)

      Vymazat